Ett inlägg om snygga killar

2011-05-13 @ 23:12:04

Jag fick en uppenbarelse förra veckan och insåg att jag saknar O.C (de första säsongerna i alla fall, innan allt ballade ur..) Nu har jag sett åtta avsnitt på typ tre dagar och hade verkligen glömt bort hur jävla bra det är. Jag hade också glömt hur jävla kär jag är i Seth Cohen, som spelas av den här snygga saken, Adam Brody.

 

 

Det här är inte den längsta mannen på jorden. Men en av de snyggaste. Kristian Matsson, aka The Tallest Man On Earth, hittade mina öron med sin vackra röst tack vare att han ska spela på Hultsfred. När jag googlade honom hittade hans vackra ansikte mina ögon.

 

Josh Duhamel. Behöver inte säga så mycket mer. Har precis sett en ny film med honom, Life as we know it. Den var så bra att jag inte ville att den skulle ta slut och jag grät till och från i en timme och 49 minuter.

 

Men jag gillar inte bara långa killar med mörkt ruffsigt hår. Den allra snyggaste och bästa killen jag vet är min Dea. Och om exakt en vecka är han här hos mig, antagligen halvt sönderkramad.

 

Det var väl i princip det jag hade att säga denna sena fredagskväll.
Hoppas ni trivs med livet.

 

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0