mitt liv sett från min mobilkamera

2011-05-08 @ 13:44:05
En enorm spindel, dock ser man inte dens faktiskta storlek på den här bilden...huvva.

Provade att sminka en sotning, har aldrig haft det tidigare då jag inte tycker jag passar i det.. Vet inte om jag gör det fortfarande? Känns inte som jag.


Åkte tåg och läst Frankenstein.


Spelat Farkle!


Våffeldagen!


Köpte en jacka jag sedan lämnade tillbaka. Den var lite pajsig.


Köpte istället den här, gillar massor!


Middag hos mormor och morfar.


Sa adjö till sötaste Samson som skulle avlivas dagen efter....


Åkte till Jönköping igen och bakade den här extremt goda kakan som man blev totalt besatt av.. Jag vet att det ser ut som typ lasagne på bilden, haha, men den var svingod.


Åkte hem och jobbade lite. Gött med pengar, men fy för hårnätskepsen!


Åt årets första kulglass med den här donnan!


Hela Sum7 samlades i Vimmerby, bra bild jag fick på det..... en sum7are på bild! ;)


Stadsparken och hälsa på finaste djuren, bland annat lamorna och getbebisen.


Fick dom här fina Conversen i påskpresent av min gubbe, har knappt tagit av dom sedan dess!
Adrian hade påsklov och kom på besök. Spelade tv-spel!


Medan jag gräddade pankisar.

Nu måste jag gå, det är snart dansuppvisning där bland annat min fina syster ska dansa lite! Resten av bilderna kommer en annan gång.


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0