Skön helg

2011-05-23 @ 10:19:40Hallå hallå!

Denna helg var jag och Elias hemma på ett litet spontant snabbbesök! Vi åkte i lördags morse, Elias tvingade upp mig klockan 6, och kom hem igår. Men det var väldigt välbehövligt efter denna vecka. Vi bara tog det lugnt och låg ute och solade, gosade med Asta och åt god mat. Vi lyckades även trycka in en kväll ute hos herr Ankarman på hans Melodifestival ute på logen. Var riktigt roligt och en exotisk upplevelse för min lille Stockholmspojk. Haha!

Annars då? Är ledig idag och tänkte fortsätta på det lugna spåret. Min man är hemma och är sjuk så jag får väl ta hand om honom lite också...

Ha en skön måndag!

Puss/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0