länge leve sommaren

2011-05-18 @ 13:11:53Hej bloggen!

Såg precis på Apollos hemsida att det fanns en sista minuten till Sevi Sun...lite sugen man blev på det då. Jag kollar resor för fullt är extremt sugen på att åka utomlands, helst kanske Paris igen? Eller Skottland.. mitt drömresmål. Å andra sidan vore en solsemester inte heller helt fel, men det lockar inte lika mycket.

Hm, jaha, varför började jag att skriva ett blogginlägg om ingenting?! Tristess kanske. Tristess och väntan på att gå till jobbet om cirka en timme. Fick jobba en här veckan också, alltid gött med lite cash! Då kanske jag har råd att dra utomlands! Eller köpa en iphone....

Imorgon fyller jag 20 år gammal. Firade dock min födelsedag i lördags med familj och släkt eftersom jag jobbar eftermiddag 14.30-00.00 och därför inte hinner se familjemedlemmar under min födelsedag. Blev så sjukt glad över mina presenter. Det allra bästa av allt var en jättefin servis från Green Gate som jag fick av mamma och pappa. Det var fina skålar, kaffekoppar och fat med mera. Här finns kaffekoppen att titta på om ni vill se! Skulle gärna önska mer av det märket, tycker det är superfint!

Fick i överlag mycket flytta-hemifrån-saker så man kan inte säga att min längtan efter ett eget place har minskat.. Till 1 september har jag sagt upp "hyreskontraktet" är hemma så då måste jag ha någon annanstans att bo. ;)

På fredag drar jag till mitt andra hem, Jönköping, får se hur länge jag stannar där. Beror lite på om jag får jobb nästa vecka eller inte.

Annars rullar allt på! Har avslutat en kurs! Två kvar, men det ska nog gå det med.

En snabb update från Tallängsgatan, hoppas ni har det bra kära Sum7are! Saknar er.


Bilder från stugan för några helger sen, när man kunde sitta ute i bikini! Vart tog det vädret vägen?!

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0