F R E D A G. V I E R N E S. F R I D A Y

2011-05-20 @ 22:48:30

!Buenas Noches! Jag sitter barnvakt men befriades från jobb under dagen och i onsdags. Jag har en mycket rättvis hostfamilj och det uppskattas. I veckan har jag solat, sprungit 2 km på 9:40, doppat fötterna i poolen, lekt med barnen, bråkat med barnen, sett ett barn bli halvt ihjälmosat av en gigantisk spegeldörr, varit i Retiroparken, träffat tyskar och lite sånna saker. Imorgon däremot blir det andra bullar. Parque de atracciones är det som gäller för mig och Isabella. Finns det något bättre än nöjesparker? Lite tveksom om denna slår Barcelonas dock.. Senare blir det fest någonstans på något sätt.. Det ska bli en givande lördag och helg, hoppas jag.

Innan jag avslutar mitt ointressanta inlägg ska jag ge en liten tanke till min syrra och Jocke som inte haft den bästa veckan någonsin. Imorgon är det bal och vidrigt nog missar jag den.. Och en sak jag funderat över. Tänk så mycket man kan tycka om en person som man bråkar med dagligen och som snor alla ens kläder när man inte är hemma. Perskilla Pilla LillaKo Illa Pomperipossa Mulan Perks, du är den ultimata lillasystern på den här jorden. Tack mamma och pappa för den julklappen.






Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0