Den senaste veckan

2011-11-04 @ 09:44:09
I lördags var jag och gjorde högskoleprovet i Arvika med de här två nötterna. Gick upp kl 04:15, åkte bil i två och en halv timme, skrev världens fetaste prov, handlade öl, blodpudding och godis, åkte hem och halvdog i soffan.

Denna vecka började med att jag var hemma med en sjuk femåring måndag och tisdag. Det är allt från mysigt och kul, till jättejobbigt och sjukt påfrestande. Men man får väl njuta av de få chanser man får att lägga 100-bitarspussel, se på Istid 3, måla teckningar och leka med dockor.

I tisdags var jag, Ida och Nina på konsert - Wakey wakey! Och herregud vad bra det var! Det var som en blandning av en asgrym spelning, en standup-show och en mysig hemmakväll. En av de bästa konserterna på länge!

Sedan var den sjuka femåringen frisk och allt var som vanligt igen. Jag kommer verkligen sakna de här underliga men underbara små barnen. 1 månad och 17 dagar kvar av mitt liv i Oslo. Idag är det fredag och ikväll börjar slutspurten av fest, partaj och tjohej! Och om en vecka är mina bästisar på väg hit, herreGUD! Heja heja, nu kör vi!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0