En vanlig jävla torsdag, men imorgon är det en freeaking fantastisk fredag

2011-11-10 @ 15:15:04I tisdags och igår kände jag mig såhär.
Känsla: halvdeppig, opepp på allt, ensam, tråkig, bllööööö, svårt plugg, stress, tristess och ensam hemma till råga på allt ( i två dagar).
Idag kände jag mig såhär.
Känsla: så fint väder, åh så lycklig jag är, ikväll kommer gubben hem, tog tag i plugget och DET VAR KUL, åkte in till stan med den tråkiga tunnelbanan, men den kändes inte lika tråkig idag med fin musik i lurarna, träffade roliga klassisar, pluggade lite, fixade ihop grupparbetet som har gruvat oss, åkte hem, åt rester av en kladdkaka (muuuums) och tänker installera Sims på nya Macbooken och spela!! Livet är bäst! Wohoooooowooowoowooowowowowowowwwpoooooo
Lustigt det där hur livet spelar oss spratt.
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0