Ett nytt försök

2011-11-16 @ 15:58:48Det jag ville säga igår var att det är dygt två veckor till att jag får träffa min husband. Det känns ibland långt och ibland överkomligt. Mestadels långt. Men fredag, lördag OCH söndag ihop är väl det längsta sen i somras. Det är även satt ett datum för flytt till Eslöv men det kommer hållas hemligt ett tag till. Ville också säga att jag hade en helt fantastisk helg i Olso med mina bästisar. Helt klart värt en förkylning, rygg/rumpvärk efter 11 timmars resa och kyla dygnet runt. Tack tack och tack för det mina bästa!

Ikväll, snart, ska jag svettas ut min Oslo-förkylning. Jag hoppas den taktiken funkar, annars vet jag inte vad jag ska göra. Vill inte ligga hemma i min säng alla dagar i veckan, då går tiden för sakta. Har tänkt kuta 2 km under 10 min några gånger i veckan för att ladda upp inför fystesterna till polishögskolan. Är så taggad att jag nästan sprängs. Den 12 december 2011 blir den dagen jag väntat på sen jag var typ ... 6 år?

Det här kommer göras på testet:









Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0