Imorgon

2011-11-10 @ 16:53:00


Idag är en dålig dag. Igår var en dålig dag. I förrgår var en dålig dag
eller varför inte göra det enkelt och säga att alla dagar sen söndags
har varit vidriga, stressiga, overbelastande, tråkiga, ledsamma, ensamma,
fyllda av längtan och oro över en förbannat viktig bok som
inte vill anlända till mig förrän tidigast fredag nästa vecka.
Det kan vara otur likaväl som det kan vara att min höstdepp
har slagit till, och även en combo av båda.

EN sak som inte är dålig är att imorgon är några av oss i Oslo,
med världens bästa Linnea som fyller 20 år! Gud så skönt att slippa
tänka på måsten och sånt som hör till livet i Vimmerby.
Jag ska leva i en Oslo-bubbla med mina underbara vänner som
jag träffar alldeles för sällan.

Det blir en fortsatt stressig torsdagskväll. Hem, äta, cykla, vara värd, träna,
cykla, duscha/laga mat/äta/packa samtidigt, för imorgon 05:55 blir det åka av!



(Läste ditt inlägg nu cissi och fyfan vad jag är röd i ansiktet, av skratt och pinsamhet, hahaha!)

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0