Kjempegreit

2011-11-13 @ 20:32:34Åh vilken underbar helg det har varit. Perfekt på alla sätt. Men det kan nog inte bli annat med mina vänner, de är bäst!

Jag, Paulina, Cicci och Therese har varit och hälsat på vår lilla Au pair-vän Linnea i Oslo och bott i hennes mysiga krypin. Damen fyllde nämligen 20 bast i helgen så det firade vi med utgång i fredags! I lördags var det sightseeing (Holmenkollen och diverse sevärda byggnader), lite strosande i butiker med fikapaus och middag senare på kvällen på en indisk restaurang. Och imorse var det dags att åka hem igen, och det kändes inte kul. Helgen gick alldeles för snabbt. Ville bara vara kvar!

Skönt att komma hem till min plutt också dock. Vi har slappat hela dagen och nu står en kladdkaka och väntar i ugnen, mmmmm.

Bilder från vår Oslo-weekend kommer nog att dyka upp inom kort (som vanligt glömde jag kamera...)

Puss!

/Ina

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0