Moroccan Oil

2011-11-20 @ 19:21:19
Hejsan! Snart är denna helgen slut och jag som trodde att denna helgen skulle ta lång tid och vara hemskt tråkig. Jag har nämligen hemtenta i Metod 1. Väldigt svårt.. Men lat och Marcusgosig som jag är kan jag inte förmå mig att plugga och vara tråkig när han är ledig och hemma. Så lördagen och söndagen blev ledig-dagar för mig! Hoppas bara det går bra i veckan nu så jag slipper ångra det.

Ett tips! Köp Moroccan Oil - en fantastisk produkt. Kostar 339 kronor, men det är samma pris i hela världen tydligen. Det kan tyckas vara rätt dyrt, men den är dryg och fungerar skitbra! Det är en vårdande leave-in-inpackning, värmeskydd, serum och allt i samma paket. Vilket gör att det blir rätt billigt i slutändan, då man inte behöver någon annan produkt i princip. Supervärd sitt pris!

/Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0