Vem är du kär i?

2011-11-10 @ 16:03:42

Alla dessa brev som man alltid skickade runt i klassrummet på Storebro skola.. Jag blir alltid lika glad av att läsa dem!
Här kommer ett av dem, 19/9 -01. Hej Cecilia!
Hur mår du? Jag mår bra. Ska vi va någon dag? Det vill jag. Du är snäll Cissi och sen är du söt också. Du är duktig i fotboll och ridning. Det tycker jag. Hoppas du tycker detsamma om mig. Vilka är dina älsklingsfärger? Mina är blå, grön och lila. Jag tycker om gympan i skolan tycker du om den? Tycker du om mig? Jag tycker om dig. Som du vet så är jag kär i Mattias. Vem är du kär i?
Kram Paulina!

Måste först tacka för brevet Paulina! Snacka om egoboost. Tänk att jag är både snäll och söt och duktig :)
Och... 10/11 -11
10 år senare..
Klart jag tycker om dig Paulina! Du är fortfarande en av mina bästa vänner! Du är också väldigt snäll och söt och duktig på fotboll! Mina älsklingsfärger är bland annat också lila sen älskar jag ju svart och orange också. Jag är kär i Richard och jag antar att du numera lagt Mattias bakom dig och har kärat ner dig i Jocke istället! :)

Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linkan

HAHAHAH! Jag älskar att du sparat alla dessa hemskt pinsamma men roliga brev! Tänk att vi 10 år senare bor grannar i VImmerby och ska hälsa på våran bästa kompis tillsammans som bor i OSLO. Sjukt. Och jag älskar det. Och oss :)

2011-11-10 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0