Breaking news

2011-10-27 @ 08:32:24

Halli hallå. Bloggar från appen igen, har lite fler bilder på mobilen än på datorn.. Och min dator är fortfarande sjuk, så det fungerar inte att ladda in bilder. Och jag har fortfarande inte beställt en ny.. Vill ju ha studentrabatten på 1400 kr, men mitt inlogg funkar inte. Pratade med support och de fixade det. Inte. Det fungerade alltså inte ändå sen när vi väl lagt på. Argh. Ett tips till alla studentkårer som har Studentkortet; skaffa mecenat istället, mycket bättre! Just det! Ska klippa mig idag, spännande! Det tog ett tag att bestämma sig för var.. Men det blev en salong på söder vid namn Studio81. Sen ikväll ska jag och Macke på bio med hans jobb, Contagion! Den verkar skitbra så jag är pepp. På lördag är det högskoleprov, men vi pluggade lite igår och det gick rätt bra. Jag visade Macke vart skåpet ska stå i alla fall på ordförståelsen. Känns gött :) eller som Macke sa: "det här är typ den roligaste kvällsunderhållningen jag kan tänka mig". Snacka om störd. Fast ja, det var rätt kul. Ha det fint kära vänner, nu kallar frukosten och morgonkaffet. /Felicia

Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: adina

fina du! saknar både dig, macke och er lägenhet.. suck, bara några dagar kvar!!

2011-10-27 @ 22:26:04
URL: http://ifyouleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0