bubbel

2011-10-31 @ 18:25:08Hej bloggen.
Här i Råcksta rullar livet på som vanligt, och det är fint! Snön har ännu inte kommit, hurra, och hösten är vackrare är någonsin. Min alldeles egna Macbook Pro är på väg hem till mig och jag höjde mig på högskoleprovet. Första gången jag gjorde det fick jag 1,1 och enligt vårens normeringstabell (höstens har inte beräknats ännu, så man kan inte veta helt säkert) har jag höjt mig en bit. Nöjd som tusan! Hade jag haft resultatet jag fick nu i höstas när jag gick på reservuppropet i journalistik hade jag kommit in.. men har sökt det igen till våren så vi får hoppas!
Igår spenderade vi hela dagen på Ikea. Gud så roligt det är! Men med min gubbe kan knappast något bli tråkigt. =) Love it. And him. Vi var helt lyriska sedan när vi kommit hem och packat upp allting och fixat i ordning lägenheten! Det ser ut som en helt annan lägenhet och är SÅ fin! En sak vi köpte var gardiner för sovalkoven, så varje gång vi sover nu sover vi i en liten koja! Så mysigt!
På onsdag kommer Adina och en kompis till henne hit, längtar så det knakar. Dessutom kommer mamma, pappa och Adrian på torsdag!! Och helgen som kommer nu är den enda helgen sen vi flyttade hit som är HELT oplanerad (familjen åker hem på fredag kväll) och det känns sååå skönt. Vi ska bara ta det lugnt, ha sovmornar, strosa på söder, kanske blir det naturhistoriska och Tin-tin på bio! Men inget bestämt, vi får se helt enkelt. ÅH vad jag älskar att bo i Stockholm och åh vad jag älskar att vara sambo! Det bästa impulsiva beslutet någonsin i mitt liv.
ÅH, jag bara bubblar av lycka!! (som en motpol till all lycklighet är den kursen vi läser nu trist. Somnade nästan på föreläsningen idag, tur att man har fina kurskamrater! )
Ehe. Spretigt som vanligt. Hmm, vill ni veta mer om mig/mittliv/vad jag gör om dagarna titta in min Instagram (app på iphone) som man även kan se online på Inkstagram. Tryck här!
/Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0