Fakta från en buss på väg till Göteborg

2011-10-12 @ 17:40:09- bredvid mig sitter en kostymsnubbe med sin Mac och surfar på finansportalen.no (kul liv!)
- snett framför mig sitter en kille och ser på någon high scool-film, käkar snickers och dricker en Kopparbergs starkcider (vilken livsnjutare!)
- det har varit helt underbart fint och soligt väder i Oslo idag, men just nu vill jag helst att solen ska gå ner för den stör när jag ska spela fruit ninja
- solen går ner sjukt tidigt helt plötsligt, det är ju mörkt vid sju
- om exakt en månad, den 12 november, fyller jag 20 och det ska jag fira med mina fina vänner som kommer hit
- nu surfar kostymsnubben istället på compricer.se, där man kan "jämföra boräntor " (han måste verkligen ha världens tråkigaste jobb!)
- anledningen till att jag sitter på den här bussen är för att jag imorgon kl 8:30 ska vara på mölndals polisstation och göra språktest och förhoppningsvis genomgå ett myndighetssamtal
- jag är nervös och stressad på grund av det, men hoppas på att kunna få lite lugn i själen ikväll och inatt hemma hos Julia och Henri
- jag ska nu avsluta detta inlägg och beklagar att det är uppbyggt i punkter, men det är helt enkelt för krävande att, på en telefon skriva en vanlig text med fullständiga meningar.

Hej och hå och önska mig lycka till! Det gick visst inte ens att göra radbrytningar så att det syns i inlägget med den här makapären. Så ännu mer förlåt för världens jobbigaste text...
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0