jag är frågan du e svaret

2011-10-05 @ 16:13:00Igår kväll fick vi äntligen Internet i lägenheten, gud så skönt! Internet är som en godisaffär nu. Mums. På tal om mums så var det ju Kanelbullens dag igår och jag och Macke hängde lite i vårt pyttelilla kök och bakade bullar! Åh så goda. Annars tickar tiden på här uppe, det är redan oktober! Det var i augusti vi flyttade till Stockholm och vi har varit snart tre veckor i vår lägenhet. Livet är magiskt. Och skolan går bra! Klarat de fem första gruppexaminationerna vilket räcker för att bli godkänd! Nu är det bara salstentan kvar innan jag har klarat kursen "Allmän kriminologi"!

Nu lite bilder!


jag och min sambo (!) skrattar väldigt mycket, ehe. Vi gör nästan inga tråkiga saker (förutom disk..) och har superkul hela tiden. Adina kan nog bekräfta det..hehehe. Jag tror det räckte med nästan fem dagar för henne här uppe? :)


Jag har numera en privat fotograf som följer mig i hasorna.


Häääj.


Det är höst i Stockholm nu.


Haha den här bilden är rolig? Jag ser ut som en råtta.




Det var snowboardtävling på plattan, med snö!!



Åka tunnelbana


Förtärt alkohol.


och husfrugan står i köket och lagar fantastisk mat.

Ja det var ju en liten blandad kompott och ingen röd tråd direkt. Men det är sådant man får ta!

Nu är jag "ledig" i nio dagar, eller ja inläsningsdagar inför vår första salstenta. Men i helgen blir det en tur till Vimmerby för att spöa skiten ur lillebror i xBox! Längtar.

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: adina

det räckte! fast ioförsig visste jag redan innan att ni var världens roligaste människor, typ...

längtar tills du kommer hit, en dag kvar! dock är både jag och adrian ledsna över att inte macke följer med. pusss

2011-10-05 @ 18:51:56
URL: http://ifyouleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0