Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

2011-10-14 @ 15:31:39Jag är sedan igår kväll tillbaka från mitt lilla äventyr i Götelabörg. Jag kom fram hel och relativt ren i onsdags kväll och fick åka privattaxi hem till Hotell Henri&Julia. Sov gott kan jag väl inte riktigt säga att jag gjorde då jag var hostig, nervös, stressad, uppspelt, orolig och exalterad på samma gång. Men igår morse kom jag tillslut fram till polishuset i Mölndal, gjorde ett lagom litet och lagom svårt svenskaprov, snackade lite med en go gubbe till polis och gick därifrån med ungefär dubbelt så mycket självförtroende som när jag kom in. Kommer antagligen inte komma längre än så denna gång, men det var väldigt kul och skönt att ha gjort ett steg i den lilla processen fram till Polishögskolan. Bussen hem till Oslo gick inte förrän halv fyra, så jag och Julia hann catcha up ordentligt och åt mat och glass och slöshoppade lite. Mysigt värre var det i den sköna höstsolen. Idag är det fredag igen och redan en vecka sedan min kille var här, den helgen var för övrigt jättefin! Ikväll kommer Julia och Henri och stannar till söndag på Hotell Linnea, vilket ska bli mycket trevligt. Nu ska jag försöka plugga lite psykologi och sedan tar jag total helg!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0