Snälla bli min igen, låt det va som i en film

2011-10-26 @ 15:01:28
I helgen var min kära bror och min kära mor på besök, här är vi utanför slottet med Karl Johan i bakgrunden. Vi umgicks tillsammans genom att äta mat, dricka öl och vin och visa Edvin denna fina stad. Megamys!

När jag var ensam och övergiven gick jag en långpromenad och tittade på alla höstiga färger. För er som inte ser det så är även Holmenkollen där uppe bland molnen.

Igår var jag i Frognerparken konkurerandes med alla japaner, fotade lite och njöt av ännu fler färger. Jag älskar hösten när den ser ut så här!

Just nu sitter jag och inte pluggar psykologi och jag förbereder mig inte heller för högskoleprovet som är på lördag. Men jag har lärt mig lite i alla fall, till exempel att om man sätter en penna mellan tänderna, använder man samma muskler som när man ler, vilket gör att man blir glad. Den kunskapen kommer jag antagligen ha oerhört mycket användning för när jag är polis. Nu ska jag återgå till att plugga/surfa/stirra på regnet/drömma/osv/osv.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0