SumSeven - i en uppdaterad version

2011-10-24 @ 16:23:31
Åh så fin vår blogg är nu, och så mycket roligare att blogga, eller hur?
Jag kom precis hem från en föreläsning, känns som om att jag börjar greppa det här ämnet lite mer nu. Vi började på en ny kurs för en vecka sedan vid namn Metod 1. Den är mycket svårare än den första kursen, men ändå känns det som att det är lite mindre att plugga på. En mer begränsad kurs. Så det ska nog gå bra!
Jag sitter vid Mackes dator just nu, eftersom min har fått spunksjukan igen. Jag ska beställa en ny dator.. snart. Men det är alltid lika roligt att titta på bilder som jag inte har på min dator!
Låt oss ta en titt.
Stadsparken i Jönköping i våras/somras. Tror att jag hade strumpbyxor på mig när vi gick dit, men de åkte snabbt av! Det var nog första barbenta dagen detta år. Åh så mysigt, längtar redan dit igen!
Det här är i alla fall i april! Macke fyllde år och jag bjöd honom på en kinarestaurang.
Haha jag ser jätteknäpp ut? Nåja, den här bilden visar iallafall min nödlösning för att se hur min outfit såg ut. Eftersom Macke inte hade någon helkroppsspegel i lägenheten i Jönköping så fick jag stå på en pall, haha.
Ytterligare en nödlösning. Ville jag ha någonting på den översta hyllan fick man helt enkelt klättra.
Festar i Jönköping med Macke och hans klass. Ångrade så att jag inte hade öronproppar med mig, för seriöst på "Kåren" (tror jag det hette) var det så extremt hög musik att jag fick sjukt ont i huvudet. Aldrig hört på maken innan på uteställen. Men det var en rolig kväll!
Macke och pappa fiskar ute vid stugan. Sista sommaren där, lite sorgligt..
Åka tåg.
På semester i Stockholm. Tänk att vi bor här nu?!
På semester i Italien. Åh så mysigt vi hade det!
/ Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0