Blågglöving

2011-09-23 @ 15:39:11

Egoinas blogg var egentligen det första, och ett tag enda, blogg jag läste. Hon var den enda som inte skrev om sånt som jag tycker är allmänt ointressant (mode, smink, skvaller osv.). Hon är så sjukt underhållande och är sig själv till 100 %. Jag ÄLSKAR Egoina!




































Floras blogg vet jag inte riktigt hur jag hamnade på, men jag fastnade ganska fort, mest för att hon skriver och fotar så fint. Sedan har jag inte kunnat slita mig från bloggen och hennes liv. Smart, unik tjej med snygg stil.



Josephine Bornebusch har jag alltid älskat som skådespelare och komiker, men hade ingen aning om att hon bloggade. Tills för några månader sedan, när jag hittade hennes blogg på något vis. Och hon är så jävla klockren! Driver med sig själv och annat, skriver om allt och inget, och det är så läsvärt.



Det är i princip de bloggar jag läser, lite PSL också och såklart SumSeven. Så, nu vet ni det också! Idag är det en solig och fin fredag i Oslo och det känns helt underbart med en nästan helt oplanerad helg. Ha det!



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh du har typ knappat in alla mina favvobloggar också! Förutom min allra bästa: hanapee.blogg.se!!!

2011-09-23 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0