Gotttigotti på G

2011-09-22 @ 10:25:12Tjoho! :D Har egentligen inte tid med detta. Sitter i bara linningen och ska träffa Paulina på Bakfickan vid elva. Innan dess ska jag hinna hämta orangea faran på Karlbergs också.
Det var hemskt imorse vid klockan sex när mitt monster till pojkvän sådär gulligt väckte och påminde mig om att jag hade lovat att lämna bilen vid sju och därmed också få mig en burrig promenad sådär på morgonkvisten.
Jag överlevde, jag somnade om och nu har jag ätit lite frukost också :)

Börjar jobba vid tre så en och annan godsak på Bakfickan ska vi nog hinna få ner. Det står dessutom en halv kladdkaka i kylen också så jag ska nog klara mig.

Helgens planer ser ut att bli jobb och målning av litet rött hus i Storebro, men nu är vi rätt många som ska dra med penseln så det borde gå rätt fort.

Nu måste jag verkligen masa mig upp från soffan.
Ha en bra dag allihopa!
Puss
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0