Personer jag är hemligt kär i

2011-09-22 @ 15:13:00Jag gör en Egoina: men förstår varför.


Jake Gyllenhaal -Sexig, speciellt med skägg!


Soran Ismael -
Extremt söt och så jäkla smart och rolig.


Ola Rapace -
Vad behöver mer sägas? Hans skratt är fantastiskt (det är lite därför jag har sett några avsnitt av Maestro..)


Rupert Grint-
Min etta! I sista Dödsrelikerna satt jag och flämtade typ. Så extremt snygg, men jag måste erkänna att hans rollkaraktär i Harry Potter spelar in en hel del.. Perfekt.

Så, vilka är era hemliga crushes? ;)

(jag bloggar på idag --> 3G-nätet är bra, vilket det inte är särskilt ofta här ute...)





Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0