Livet är en schlager

2011-09-01 @ 18:25:50Å mi lård, vad det går fort. Slutar aldrig förundras över tiden och hur den bara far iväg fortare för varje dag. Jag hade tänkt lägga upp bilder från min helg, men det blev liksom aldrig av. "NU", tänkte jag och så är det ju för fan torsdag kväll och helg om typ en sekund igen. Men det skiter jag i - så här såg min helg ut!


Jag hjälpte Ida med familj på födelsedagskalas i fredags. Matade tolv små pojkar med korv, pizza, tårta, kaka, gelé och godis.

Sedan åkte vi i spöregn upp till Ninas vinkällare, hittade lite lökar och rotselleri och lagade middag.

Så här gött blev det till slut, med en liten drink till.

Sämst bild, men vi var på tekniska museét i lördags. Det var gratis inträde och det regnade så vi satte oss på en spårvagn och åkte tills det tog stopp.

Efter dusch och powernap vad vi laddade för en schlagerkväll med fanta och rosé hos Ida.

Ida gjorde som vanligt den starkaste blandningen.


Det var en väldigt rolig och fin helg med roliga och fina människor. Nu ska jag plugga rättspsykologi, vilket också är roligt men lite mer krävande på hjärnan. Det ska jag dock komplettera med massa öl och dans i Göteborg i helgen. Och Liseberg! Tjohej!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0