Benjamin Knapp

2011-09-15 @ 10:42:25Så, nu har jag ännu en gång tjutit till Benjamin Knapp. Senaste gången var i Sälen med er mina bästa vänner. Filmen var lika fin som jag minns den, när vi låg där i dubbelsängen och grät. Den ena värre än den andra.

Men nu ska jag ska försöka ta tag i dagen här. Det hänger tvätt på varenda liten del av den här lägenheten så den kanske borde in där den ska vara. Sen ska jag hem till Storebro en sväng och motionera liten häst.
Hoppas vädret är vettigt idag, har inte stuckit ut näsan än. Jag är ju faktiskt ledig idag!
Tänkte försöka att slänga upp någon Turkeybild eller två lite senare.

Ha det så bra så länge
Pusss
/C.



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0