Vad jag gör i Stockholm och sånt

2011-09-10 @ 15:27:40
Posar/plattar håret i photobooth
"hej jag är 12 år och visst är jag söt"
spextajm!
hej hej nu är håret lockat!
asså åååh så snygg
hahahaha livet är så roligt i Stockholm, hihihihihihi
annat rum, andra kläder, annat hår, men lika söt som tidigare.
köpte nya assnygga skinnpjucks förra helgen. kanske dags för premiär idag??
pluggar skitmycket, men det är assköj. Yep (tänker inte ha den där tröjan på mig utomhus..)
När man pluggar blir man assmart och får skitstor hjärna
hihi
nä hejdå gott folk. nu ska jag antingen plugga eller dra in till stan och möta upp tha gang.
See ya later!
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0