Bare Kör

2012-02-02 @ 17:37:31

Ska alldeles strax se min karl spela fotbollscup och därefter själv ge mig ut i minusgraderna och spela. Jo, det är sant. Det kan vara så att jag börjat träna lite smått för att se vad som kan hända. Jag har ju trots allt spelat från att jag var 7-14 år. Synd att det inte märks bara haha.

Idag har jag pluggar sönder min hjärna som alla andra dagar denna och förra veckan. Måste komma ifatt nu när vi ska glassa i Paris och Rio i tre veckor. Mycket att göra innan desssss.... Bare te att köwe, som man skulle sagt om man bodde i småland, men jag säger det ändå. Jag är lite utsatt här i skåne. Senast igår gjorde folk narr av min dialekt. Men ingen skada skedd.

Nästa helg är det dags. Då ska det smälla, ännu värre än förra. Om det nu är möjligt. Vi tar det en annan gång, eller aldrig. Inflyttningsfest x2 och än så länge ser det bra ut. Svårt att veta hur många som kommer bara. Men jag tror det kan blir superkul, skåne mot småland. Slutet kan bli hur som helst. Åh vad jag längtar efter er som kommer! SKYNDA ER!

Jaha, nehe. Kanske ska tillägga att jag var på boxningsträning med fotbollen i tisdags och kan förtillfället inte gå då mina vader är som två stelopererade ömma bollar. Det. Gör. Ont. Men det gav väl förhoppningsvis resultat.

Och juste, jag ska på rekryteringssamtal i kristianstad den 21 och 22 februari. Big jävla time. Polisintervju, psyktest, uppsatsskrivning, begåvningstest och läkarundersökning. 900 pers nu, ca 350 går till högskolan. Nu är det nära. KÖR! BARA KÖÖÖR!

Ps. På söndag har jag och Jocke varit tillsammans 1 helt år. Vad hände?






Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0