Mot Stockholm!

2012-02-16 @ 12:41:31
Förra helgen var som sagt helt underbart fantastiskt och så jävla rolig! Nu är det dags igen. Snart kommer mannen hem och då tar vi Gussen, packad med öl, vin, skridskor, finkläder och räksallad, till huvudstaden! Fram tills nu har jag varit superdupereffektiv. Vaknade åtta, åt frukost, chillade pyttelite, handlade lite, bakade bröd!, pluggade lagom mycket samtidigt som jag gjort matsäck, diskat, bränt en färdskiva och packat. Nu chillar jag lite igen, välförtjänt! Sitter mest och tänker på hur fint det kommer bli i helgen. Dea, Alfred, brudarna på bilden (minus Pål), och Stockholm. Jag gillar verkligen Stockholm, och har inte varit där ordentligt (maskerad på Lidingö räknas nästan inte) sedan den här bilden togs, vilket är i oktober 2010!!! Så det ska alltså blir väldigt kul, tycker jag, speciellt när det är så många fina människor där uppe nu för tiden, mer än någonsin!

Nu ska jag försöka göra något vettigt igen. Hoppas ni får det lika fint som jag, puss hej!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0