Fredag, jag är kär!

2012-01-13 @ 15:47:29Ja herregud, vad allt är bra just nu. Jag och min Dea har blivit sambos och jag bara går runt och njuter hela tiden - det är ju helt underbart! Moment 2 i Rättspsykologi I är färdigt med VG på sista tentan och nu är det lite halvledigt innan tredje momentet. Om dagarna jobbar jag med supersöta barn i Bullerbyn, tränar, chillar, fiser med min bögvän och myser med min pojkvän. Idag är det fredag och sista kvällen innan min allra bästa vän flyttar till Eslöv. I tre veckor har vi haft lyckan att bo i samma stad igen, jag och Paulina. Det har varit helt fantastiskt och alldeles för bra för att vara sant, för nu skiljs vi igen. Och jag hatar det! Usch och fy och blä.

Men som sagt, ikväll ska vi fira! Fira att tentan är gjord och lyckad, fira att vi är i samma stad, fira livet i allmänhet. LinnDea bjuder till festligheter och alla Vimmerbys finaste människor kommer. Idag har jag inte jobbat, utan varit 100% effektiv på annat sätt. Varit på Skatteverket och skrivit tillbaka mig i Sverige, storstädat hela lägenheten, bakat kladdkaka, handlat lite och fixat lite annat smått och gott. Det som återstår är att duscha, typ.

Lite så här ser vårt crib ut, som ju är pappas lägenhet men som han i princip inte bor i, så då gör vi det istället!





Ps. Den 29 februari åker jag och Paulina till Paris och den 5 mars far vi vidare till Rio de Janeiro. Åter 23 mars. UNDERbart. Ds.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0