moshmosh

2012-01-13 @ 13:21:23


Jaha. Vad ska man säga? Jag har legat däckat i sängen sedan i tisdags typ. Maginfluensa eller dylikt. Riktigt roligt. Idag är första dagen jag på riktigt kliver upp och jag orkade till och med knåpa till ett par eylinervingar. Jag ska in till Stockholms Universitet för sista gången på typ riktigt riktigt länge? Det kan man aldrig veta men hemtentamen ska in idag och sen är jag och SU färdigt. Känns knäppt och lite sorgligt. Men jag är aspepp på att börja läsa journalistik på Södertörn! Oj oj oj, så pepp jag är. Kommer bli det bästa någonsin.

Trots maginfluensan har det hunnit hända lite grejer. I tisdags, innan jag blev sjuk, hann jag träffa Ina i ett par timmar och köra en thai-lunch. Sedan gick jag till den bästa frisören Sandra på Studio81 på Söder och klippte mig. Ni ser väl den fräsiga frisyren på bilderna ovan?? Riktigt nöjd och rätt många centimetrar kortare, men inget nytt egentligen. Det är bara att mitt hår växer så himla fort. Nu ska bara en fin färg i och sen är jag fit för Södertörn!

/ Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag snubblade in här av en slump. Ska du börja läsa journalistik på Södertörn nu i vår? Det ska jag också! Vilket program? :)



Mvh Jennie

2012-01-21 @ 14:04:31
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0