1/4 logoped

2012-06-04 @ 20:59:15Ett år har redan gått av utbildningen. Detta år har gått otroligt snabbt och har varit mycket lärorikt. Än så länge har vi bara läst "typisk" utveckling men i höst väntar atypisk utveckling vilket blir spännande samt vår första praktik på logopedprogrammet. De två första veckorna efter sommaren kommer vara oerhört intensiva då jag ska vara huvudfadder för de nya logopedstudenterna och bo i min röda overall. Kul att det kommer till användning! :) 

Imorgon styr jag kosan hemåt för att spendera mitt sommarlov där. Ja jag kommer faktiskt ha sommarlov då det inte blir något jobb för mig som det ser ut nu. Men först väntar förmodligen en krånglig hemtenta om akustik som jag inte förstår allt för mycket av. På fredag tar jag förhoppningsvis sommarlov, om jag klarar hemtentan dvs.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0