Jobb och slit

2009-07-05 @ 16:48:36Jaha nu är jag hemkommen från en LÅNG dag på jobbet. Dagarna känns väldigt sega och tiden går i snigelfart. Ligger en och annan skräpbit här och där, i övrigt ägnar jag mycket tid till att sopa småhus, räkna bilar och rensa MASSOR med ogräs. Passade på att smaka lite godis hos Felle också. Kommer nog spendera en del hängandes vid henne när jag har tråkigt. Felle du får köra bort mig om jag blir jobbig :)

Jag har för första gången kört Astrid Lindgrens firmabil, både ensam och med en arbetskamrat. Jag och han var de enda som hade körkort så jag fick följa med och tanka bilen och hämta hans bil. Det var väldigt svårtkörd för mig som inte är van vid att köra dieselbilar. Redan på tvåans växel började bilen hacka och bromsen tog för mycket. Det var rena rama bergo och dalbanan.

Nu sitter jag och kolladep på sex and the city. Nej jag har fortfarande inte kollat klart på boxen. SItter och väntar på att maten ska bli klar. Är svinhungrig eftersom jag trodde att jag hade med mig räksallad med mig, men alla räkor varuppätna av.......

Hej svejs!. 
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det blir aldrig jobbigt!

2009-07-05 @ 20:00:30
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0