ALV-fest

2009-06-07 @ 12:16:25Jag kan verkligen inte komma på något ord som beskriver gårdagens fest. Men jag kan ju säga så mkt som att det var helt sjukt roligt. Hade inte tänkt ALV på det sättet. Skådespelare, både barn och vuxna, och personal av alla slag var där i alla åldrar. När Linnea, jag, Åse, Therese och Addelin kom dit fick vi den godaste maten jag ätit på länge. Under tiden man åt hade de avtackning till regissörerna. Vid nio satte de på bildskärmen så vi kunde se på fotbollen. Alla skrek, gapade och drog sitt hår men jag skrattade mest åt en kille med världens fluff som satt och var helt förstörd. Dålig match men sällskapet var av världsklass. Efter matchen, då började det roliga på riktigt. Oj oj oj. Dj:n tog plats och kareokemaskinen likaså. Musiken var inte dagsfärsk men det behövdes inte! Alla dansade ( Barnen hade självklart gått hem ) och drack sin cactus+lime Xider/Carlsberg, utom jag :) Det behövdes inget alkohol ens. För att avsluta det hela vill jag bara tillägga att det var den roligaste festen jag varit på, bortsett från Folkracen förra året. Stämningen går inte att beskriva ens. Helt klart värd all stress och skit två timmar innan.

Tråkigt nog har alla bilder från igår försvunnit från min kamera av någon anledning. Therese får i uppdrag av mig att lägga in bilderna istället (MEN INTE DEN DÄR FULA!) och min namnteckning också.

/ Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

när drog ni hem? :)

2009-06-07 @ 13:55:46
Postat av: Therese

Asså nää har de! Det måste vara något fel på din kamera! :O

2009-06-07 @ 19:35:41
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0