Tisdag

2009-06-16 @ 19:36:53

Idag har jag burit stolar och bord så att jag har fått blåmärken över hela armarna. Kommer nog få muskler efter de här två veckorna. Jag har även rensat ut hela mediasalen helt själv, tyckte det kändes bäst att en av medianerna fick ta det sista farvälet av vårt lilla kryp in. Så nu är det helt tomt på datorer och skräp. Det mesta ska till skroten så om du vill ha en dator med 128 MB i ram, så varsågoda.

När jag kom hem fortsatte jag min onyttiga diet som jag påbörjade på skolavslutningen. Har blivit ett antal bullar och kakor och till middag blev det en kebabtallrik.

Imorn eller på torsdag, vet inte vad vi har bestämt?, så blir det ännu mer tjocksmockis. Men va fasen, på sommarlov får man göra så här. Men vill dock vara lite fit på Kos...

Nu kommer de utlovade bakalternativen ni säkert kollat efter varje minut, eller hur?

1. Snickerskaka
2. Nougatkladdkaka (inte min favorit)
3. Morotskaka (kom igen, ska vi inte prova något nytt?)
4. Mjölkchokladkaka med krisp
5. Cupcakes
6. Citronpaj med lime
7. Chokladpaj
8. Chokladbollskaka
9. Chokladmoussetårta med browniebotten

Det är främst till dom som står på gästlistan till bakkvällen men ni andra får såklart också vara med och påverka! Jag har själv försökt att påverka efter de två förslag som mina tjejer gav mig för några dagar sedan. Men säg vad ni tycker att vi ska baka nu! Ska vi säga två saker?

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

CHOKLADBOLLSKAKA!!!!!!!!!!!!!!!! FY HELVETE VAD GOTT DET LÄT :D

2009-06-16 @ 22:57:41
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Haha ja vet! Det är en vanlig med extra stor chokladboll som man plattar ut :P

2009-06-17 @ 20:05:54
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0