Mitt första IG

2009-05-26 @ 21:46:25Idag blev det bekräftat. Jag fick IG på matte nationella. Det visste jag ju nästan med 100% säkerhet innan, men hade ändå ett väldigt litet hopp kvar om att jag skulle få G. Men nä. Har i och med detta börjat att väldigt seriöst återigen tänka igenom ifall jag verkligen ska läsa matte C i trean. Känns inte riktigt som att det är min grej. Får väl se vad Patte Med Röven säger imorgon. Fast jag kan ju erkänna att jag inte är speciellt sugen på att gå upp vid 07.20 imorgon för att komma till skolan och se mitt IG och ha ångest över det i 90 minuter.. Men hur det än känns nu eller när jag vaknar om nio timmar och trettiofem minuter, så kommer jag ju antagligen att gå på matten ändå. Jag har för mycket diciplin för att skolka. Och för bra kompisar att skratta med igenom de allra jobbigaste lektionerna. Imorgon är det för övrigt, för er som inte visste vilket antagligen ingen av mina vänner gjorde, Champions League-final mellan FC Barcelona och Manchester United. Och jag är extremt jävla nervös. Och redan stressad, eftersom att jag själv har match klockan sju och det blir lite smått bråttom hem. Men det klarar vi! Nu ska jag läsa en rapport om AD/HD som jag ska opponera på imorgon, vilket jag inte har en jävla aning om hur man gör? Vad betyder ordet opponera ens? Men det ska nog gå bra. Pusshej
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

jag fick med IG iallafall, så du är inte ensam :) Haha, jag visste faktiskt det där om fotbollen! Jag hörde det på radion :D

2009-05-27 @ 14:51:58
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: julia din favvo kusin ;)

Du är bäst iaf. Tror du klarar matte C om du bara ger dig fasen på det. Du kan iaf prova :) eller du kanske har bestämt redan. Hur du än gör är det rätt val. Du är bäst! glöm inte det . Saknar dig !!!

2009-06-01 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0