Tjejer, vi kommer bli rika.

2009-05-19 @ 20:40:23Om ni inte visste det så hade vi 110 besökare under gårdagen! Inte dåligt för en blogg som inte ens är en månad gammal.

Hur som helst så har jag idag inhandlat en tröja trots att min ekonomi strängt förbjuder det. Men den ruinerade mig inte. Cubus hade ju 30 % rabatt på alla kläder idag, och för en sån snål jävel som mig (och Cickan) betyder det i vanliga fall shopping på hög nivå. Inte denna gång dock. Min dag har även bestått av att göra klart mitt fotoprojekt. En sak att stryka från listan. Gutt! Blev nästan lite nöjd. Ska lägga upp dom små bilderna någon gång. Jag har kört lite bil också, på körskolan. Det gick sådär. Fick köra väldigt fritt idag och det är jag inte van vid. Felicia har du fått körkort?!?!?!?!?!?! jag är super nyfiken! Och förresten! GRATTIS TILL DIG! Du fyller ju 18 idag! Hurra för dig =) Känns så sjukt att alla fyller år hela tiden och blir vuxna. Ni får ju förfan göra vad ni vill nu! Snart är det min tur. Men bara snart.. Måste tillägga att jag saknar Johanna, Conelia och Maria väldigt mk! Sjukt länge sen vi åt chips i Hannas rum och pratade om massa roliga saker! Borde det inte hända snart igen? Det tycker jag.


En sak till: 20-års fest på fredag. Vilka är på? jag är fruktansvärt på. (Gäller endast medlemmarna på bloggen höhö!)

Här kommer lite bilder som kanske får er som tvekar att ångra er. Hemmafester är trots allt det bästa som finns.















/ Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

vem fyller?

2009-05-19 @ 22:06:21
Postat av: Cecilia

Alltså Paulina.. :) hihi, för det första..jag tror jag är på,på festpartykalas..you name it..

+ att ja älskar den bilden med linnea och felle, kolla lells blick, haha, den kan döda vem som helst + att ja hatar den sista bilden för jag ser ut som...du vet nog vad.,.

ha de bra alla bloggläsare ;)

2009-05-19 @ 22:29:54
Postat av: linnea

klart jag kan döda vem som helst, när jag ser ut sådär !! haha, så jävla ful OCH full! :)

2009-05-20 @ 14:48:50
Postat av: Felicia

Jag fick körkort!!

2009-05-20 @ 17:41:34
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0