Nu är det synd om Hans!

2010-01-08 @ 14:56:31Nu är det så att jag måste ju försöka hjälpa Hans på något sätt. Hans om du läser detta det är mycket viktigt!!
Du ska till operation på måndag klockan 8.30 på ögonavdelningen.

Nu har de ringt 3 gånger och lämnat 1 medelande på min mobil från något sjukhus någonstans. Så förmodligen vill de att jag ska informera Hans.

Nu är det faktiskt riktigt synd om Hans. Tänk om han dör om han inte får komma till ögonläkaren och ta bort hans livshotande skada! Vem vet!!

// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHAH! Roligaste jag läst på länge!

2010-01-08 @ 19:08:52
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0