.

2010-07-01 @ 12:38:57Skriver ett snabbt litet inlägg i väntan på Linn. Det var ett tag sen jag mös med henne, så nu är det på tiden ;P
Tänkte slänga ihop en kladdis också..

Dessutom trög som jag är plågar jag fortfarande mig själv med massa gammal och ny musik från Hultsfred och kikar igenom alla bilder från dessa härliga år. Fy faaan!! :( :(
Och jag är även så trög att jag har hoppet uppe att dem kanske, KANSKE har en festival iaf, för oss trogna biljettköpare, trots att jag läser i tidningen att staket och tält plockas ner. Jag har helt enkelt inte fattat än! Jag kommer nog aldrig göra det heller. :/ Jag har aldrig laddat så mycket inför en festival som denna och jag har heller aldrig sett fram emot en festival som denna, jag var ledig, ville se mängder av band och allt var så Perfekt!
Nu har jag iaf skrivit av mig lite!

Förresten, idag är det första juli, så Grattis pappa, jag önskar att du var här just i denna sekund!!! :/ <3

Nej, nu kom Linn.

Puss haj!!

/C.




JAG VILL GÅ IN I BILDEN!!!! :(
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

tzetze, tänker på dig, din starke fan :) <3

2010-07-01 @ 12:48:01
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Åse

<3

2010-07-01 @ 22:16:47
Postat av: Cecilia

<3 Det är allt bra tur att jag har er :)

2010-07-02 @ 08:43:05
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0