Är det möjligt att ha så här bra vänner? Det verkar ju som så.

2011-01-27 @ 21:36:40Hade planer på en helg tillsammans med min käre kompanjon i Jönköping, men det får bli en annan gång.
Vår andra kompanjon Dennis hade för mycket plugg att ta tag i.
Lite synd med tanke på att jag för en gång skull fick tag i en glad ica-arbetare som kunde tänka sig att sitta där tre timmar en fredagkväll.
Vi får ta och dra till Palle istället.

Hoppas ni mår bra mina små vänner där ni nu är i världen :)
JAG SAKNAR IHJÄL MIG, ÄNDÅ KOMMER NI INTE HEM. Ett sånt jäkla sätt ...

Mitt liv är lika innehållsrikt som alltid, med skillnaden att jag har blivit en redig sällskapsspelare den senaste tiden tillsammans med andra vimmerbybor. Wätt kul faktiskt! :)

Ha det så bra hörrni!
Puss
/C.

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Sällskapsspel is the sheeeeeeeeet!

2011-01-29 @ 16:19:43
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0