Jodå, jag finns kvar

2011-09-12 @ 13:58:32Detta har hänt sedan sist jag använde min dator:


Jag har fyllt år! Och på denna stora dag åkte jag vattenskoter med de här coolingarna!
Grym födelsedagspresent.


Varit på utomhusbio med tre mobilnördar...


Haft mysiga fiske/grillkvällar med tre skogsmullar och en hund.


Jag och min kära var hemma en helg och då fick jag äntligen lite tid med mina finisar.


Jag har gått och färgat håret mörkt!


Njöt av det fina vädret i lördags och åkte ut till Ljusterö och åt megagod lunch med hjärtat.

Och så några grejor som jag inte har bildbevis på:

Varit på Håkan Hellström på Gröna Lund där jag skulle hänga med Felle och hennes crew men jag kom tyvärr aldrig fram till dem. Haha. Så jag lyssnade på fem fina låtar och sen tog jag en promenad hem. Var värt det ändå. Daniel Adams Ray på torsdag någon?

Var ute i lördags med Sandra. Men som vanligt finns inte en enda bild därifrån. Börjar bli tradition att glömma kameran på våra utgångar.

Det var lite av vad som har hänt sedan jag öppnade min dator senast. Får inte så mycket tid över till att göra det numera, därav den dåliga uppdateringen. Inom kort lovar jag också att lägga upp fler bilder från min födelsedag! Väntar bara på att fotografen Maria ska skicka över dom.

Puss och kram/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är på på konsert på torsdag!

2011-09-12 @ 17:38:08
Postat av: Ina

Bra! :D då slutar jag vid fem också. Lite bättre, haha ;)

2011-09-12 @ 19:43:26
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

så jävla snygg tjej! <3

2011-09-12 @ 20:21:27
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0