Åse i naturen med de vilda djuren

2009-08-16 @ 14:38:05Sitter här och har lite panik över att jag inte vet vad jag ska packa. Det känns som att jag inte har några kläder jag vill ha med. Min kläder är tråkiga och fula.  Jag har inte någon speciellt som skiljer vardag från fest vilket känns ganska tråkigt. Jag hatar att packa, brukar alltid skjuta på det in i det sista. Även att jag har läst Felles och Inas packningslistor vet jag inte vad jag ska ta med. Imorgon måste jag verkligen ta tag i packningen. Vad är europass Felle? Är det inte det vanliga?

Har precis varit ute i skogen lite. Har hjälpt mamma med att plocka blåbär, så jag är helt blå om händerna nu. Hoppas att det går bort tills på tisdag. Hittade även en och annan kantarell. Jag trivs faktiskt ganska bra i skogen. Det är skönt att bara komma ut och få frisk luft och bara rensa tankarna. Inte för jag tänker på något speciellt, men ändå :) Ibland slinker lite blåbär ned i magen också. Mums, både gott och nyttigt! :) Det värsta är att de är ganska jobbiga att plocka, små och knosas lätt.

En inlägg från gårdagen kommer nog säkert av någon av oss ikväll eller senare.



Nu tänkte jag sätta mig och kolla på den nya Harry Potter filmen.
Hörs senare! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är typ någonting med försäkring tror jag. Fråga Paulina, det var hon som sa det till mig :)

2009-08-16 @ 16:36:31
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Mmmm för blåbär!! ♥

2009-08-16 @ 19:10:14
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0