Fullspäckad dag, precis som det ska vara på sommarlovet

2009-08-02 @ 23:37:23Dagen idag har varit väldigt seg. Känns helt meningslöst att jobba när det inte finns någonting att göra. Går hela tiden och väntar på att klockan ska bli mer, men det känns som visarna aldrig rör sig.  Ni tänker säkert att det kan vara skönt med ett slappt jobb. Det är det visserligen, men nu är det för slappt och tiden går i snigelfart.

Stressade sönder när jag kom hem från jobbet. Bytte om lite snabbt och åkte direkt och tränade fotboll. Blev inget långt pass idag tyvärr, var lite tråkigt, men vi har ju träningsmatch imorgon. Jaså Linnea, så du ska spela med C-laget imorgon?

Stressade ytterligare, åkte ut till Djursdala till Henke för att äta tacos med Maja och Marika. Tog en stund innan Marika anlände med maten eftersom hon åkte moppe ut och hon hade tydligen lite beslutångest på Ica. Ja vi lagade alltså tacos, satt ute i det underbart sköna sommarvädret och åt väldigt god mat. Sen fetade vi loss framför tv:n och kollade på Ice Age 3. Kom precis hem och ska snart sova. Imorgon kommer jag sova väldigt länge och bara njuta av att vara ledig. Min först lediga dag sedan förra helgen.



God natt på er. Hoppas att ni sover gott, för det ska jag göra! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

nej det är vårt b-lag :)

2009-08-03 @ 12:00:23
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0