Kolmården och övernattning på hotell! (bilder)

2009-08-03 @ 18:30:29I Lördags åkte jag och Nicklas på minisemseter över helgen. Destination Kolmården en-dagarsbiljett. Jag har inte varit där sen jag var kanske 6. Det har ändrat sig sen sist. Vi skippade bamse-land och det där som jag säkert hade sprungit till som 6-åring. Det blev en mycket lyckad dag med bra utflyckts-väder. Inte för varmt och vi slapp regn. Dagen bjöd på en rovfågelshow. Med falkar och ugglor som swischade över huvudet på oss. Vidare till en spektakulär delfinshow med två nya tillskott (delfin-ungar), sist men inte minst blev det safari bland ohyfsade zebror, galna björnar och lata lejon.
Men vad jag trodde var slutet av dagen blev inte riktigt så. Inbjuden på Hotell President av en söt Nicklas. Något fläschigt hotell med cool design och Sveriges skönaste säng!!

Här kommer lite bilder. Alla vet ju att bilder säger mer än 1000 ord :)


Nicklas och Jag


Nicklas var chaufför så jag tog en del bilder och det blev mat på donken.


Det är lite otydligt men "Nu börjar äventyret!" (läs skylten)


Jag har nu suttit på savannen.


Rovfågelshow, de praktiskt taget slickade publikens huvuden.


Min nya kattunge!! :D


Sugen på ett bad i den pölen med en söt liten kisse


Delfinshow! och jag har 100 bilder bara från det, men ni får se 1.


Safari med ohyfsade zebror


Lata lejon, kunde smyga mig riktigt nära.


Avslutar med en glad Therese i en säng i världsklass!!

Ha det underbart!!
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ser sjukt mysigt ut lille vän! :) hoppas du hade det jättebra, för det är du värd lilla snäckan.

2009-08-03 @ 20:13:49
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

snygg blogg!

2009-08-03 @ 20:14:43
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Åse

När vi åkte på vildsafarit var det inga djur synliga i princip. Vi tyckte det var en besvikelse. Visst var delfinshowen grym!?

2009-08-03 @ 21:56:06
Postat av: Felicia

Ser ut som att ni har haft det mysigt! Jag var också på den där rovfågelshowen sist jag var där, det var häftigt :)

2009-08-03 @ 22:41:21
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Sv: Jaa det var supermysigt och skönt att äntligen få koppla av!!

Nej nej, det var massor med djur när vi körde. Jaa definerna var asbra!! Allt var superbra helt enkelt :D

2009-08-04 @ 21:12:28
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0