Livet i en resväska

2009-08-09 @ 18:23:37Nu är jag nyanländ från Stockholms skärgård. Vi åkte ut med båten i torsdags och stannade på en ö tills idag. Det har varit supermysigt och vädret har också varit med oss. Så nu har jag en bra grund inför Kos. Jag har fortfarande inte fattat att vi ska åka, det känns så overkligt. Men nån konstig pirrig känsla börjar smyga sig inpå. Jag antar att det är resfeber.

Vi tänkte åka hem till mig på tisdag. På lördag ska släkten nämligen fira lilla mig i förskott eftersom att jag är på Kos när jag fyller år. Det kan vara bra med några extra födelsedagsslantar innan vi drar. Men Elias och hans familj ska fira mig efteråt så då blir det ju iallafall lite mer tårta när jag kommer hem :)

Jag bor typ i en resväska just nu. Jag har gjort det hela sommarlovet när jag har varit här i Stockholm och när vi har varit på våra små resor och härnäst blir det Grekland. Inte förens efter det kan jag packa upp allt hemma och slå mig till ro, om det är så man säger. Vet inte om det kommer kännas bra eller dåligt.

Hoppas solen skiner i några dagar till nu och att det blir riktigt uselt bajsväder i Sverige mellan den 18 och 26 augusti. Just nu är det 27 grader och sol på Kos. Låter inte helt fel va?
Nu är det dags för lite grillning och häng ute på gården. Ha det gött alla, och särskilt ni Sumsevenar såklart! ;)



Sol och bad på dagen och mete på kvällen.

Puss

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ni hänger inte med till Alv på tisdag då? Vi tänkte gå hela gänget, utom Åse. Ni får såklart fribiljetter :) Vi kan nog lyckas skramla ihop två.

2009-08-09 @ 19:49:47
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Åh va synd :/ Det är ingen som har sagt det till mig så vi beställde nyss biljetter så att vi kommer hem sent på tisdagskvällen.

2009-08-10 @ 17:54:20
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0