Heeeiiij!

2009-12-03 @ 20:39:27
Heeeij Tjeejiijer! :P

här sitter jag och tjockar mig, precis som vanligt nuförtiden. Idag är det kladdkaka, glass Och grädde som står på menyn! Det ääär gött! :D

Precis som Ina vet jag inte heller riktigt vad jag önskar mig i julklapp, förutom en sak! Yrrol-filmen, sååklart! Har länge saknat den i min samling. Hey-baberiba, hipp-hipp och gänget behöver sällis!!
Sen vet jag inte mer ... hm. det kanske kommer.

Har kollat ifatt julkalendern nu också, och jag måste säga att jag tror att jag håller mig till mitt Greveholm iår också. Så i fortsättningen blir det till att kolla på det på morgonen istället .. Mycket bättre! :D

Nehepp, tajm att duscha kanske? eller ska jag ta och strunta i det och vara skunk imorgon .. nja, får ta mig en funderare över det ...
Det är ju trotsallt en definitionsfråga.




Ett litet smakprov från Yrrol! :)

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

livet är en definitionsfråga..

2009-12-04 @ 19:31:18
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0