Alltochingenting

2009-07-02 @ 23:39:36Oj oj, här sitter jag mitt i natten och skriver, eller ja ungefär natt ...
Vad har jag att tillföra då? JO ATT JAG FÖRHOPPNINGSVIS KAN KÖPA MIN FESTIVALBILJETT IMORGON! och att jag ska betala Kos imorgon och shit vad det närmar sig. Är det någon liten läsare som varit på Kos och kan berätta lite detaljer för oss nybörjare ;P

Annars mår jag bra förutom att jag är helt slut efter några ynka timmars jobb. Imorgon händer fasen ingenting, var ju planerat till partyparty men nehepp. Tror inte att jag besöker Harrys place heller faktiskt, blir nog till att ligga hem och tjocka jordisar.

och just det, på lördag drar jag vidare neråt landet, Kalmar blir slutdestinationen och där vankas det revy för hela slanten. Svensson, Svensson står på programmet. Jag tror det blir kanon och faan om inte vädret är på min/vår sida! ;P

jag måste ju också bara få tillägga hur kul det är med besöksrekord. Igår satt fantastic four och gladde sig åt när det bara ökade och ökade.. fortsätt så! :D hihi

nehepp, det här blir alldeles för sent för Cecilia Stolt, normalt brukar sussa sött sedan länge vid det här laget ;/

NattiNatti på er små tomtar! Ha de gött ni ledigalyxlirare...själv ska man jobba järnet.. ha!

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Bra Cicci!! :D Vad glad jag blir! Du måste med :D

2009-07-03 @ 14:24:58
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0