jag saknar..

2009-07-04 @ 20:29:10min lillebror Jason,  mina bloggbuddies, mamma, pappa, Boy, Johanna, Cornelia, Maria Th, Hanna, Marina, brandmannen, min mobiltelefon (!), min egen sang, min (Mammas) volvo och till och med ALV. Lite hemlangtan ar okej att ha tycker jag allt. Nu har jag inte varit hemma pa 6 dagar! Klart att jag inte vill lamna detta paradis, men det ska bli underbart att komma hem till Solnehult igen. Nu blir jag nastan lite ledsen nar jag tanker pa det... Gah. Men vi drarpa mandag eftermiddag och kommer hem tisdag morgon. Hoppas jag far traffa de flesta da!

Nu borde jag nog dra och fixa mig. Det blir en lite mindre lyxig restaurang idag, men det ar bra det med. Maste bara informera alla om att min farmor var full for forsta gangen i sitt 65-ariga liv igar! Det var det roligaste jag sett. Haha! Det finns pa film, och om jag kan ska jag lagga upp det senare pa bloggen. Det ar nagot ni inte far missa! Idag skyller hon pa att hon hade yrsel..

/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men du Paulina, alla saknar dig här med... speciellt den lilla byn utanför Storebro ;)



haha, alltså...jag måste se filmen, kan tänka mig att din annars pratglada farmor blev ännu mer pratgla ;D hahahaha det är så de ska va!! :P

2009-07-04 @ 21:20:10
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0