Nycklarna hittade hem!

2009-07-20 @ 21:44:13Nu har jag hittat dem, mina nycklar har hittat hem. Som jag berättade tidigare hade jag letat överallt. Saxen i fönstret kanske hjälpte trotts allt. De låg i alla fall hemma hos Nicklas i ett par av hans byxor av någon lustig anledning. Tur att de kommit hem nu, jag har saknat dem.

Ikväll har Nicklas och jag åkt till Höksjön. Så den mystiska höksjön som ingen vet vart den är, är nu funnen!!


Nicklas precis efter ett dopp i iskallt vatten.

Och tyvärr blev vi inte veckans blogg hos Celinie. Men tack till alla ni som röstade på oss!! Stort tack!! :)
Ha en bra kväll!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Har ni letat efter Höksjön förr? :) Jag vet vart den ligger..;)

2009-07-21 @ 10:31:39
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: Jaa vi åkte runt hur länge som helts förra gången. Hihi jaa och jag med nu! ;D

2009-07-21 @ 12:19:44
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0