Sista dagen i veckan

2009-07-26 @ 21:44:52Då var man där igen. Nu är ännu en vecka slut. vad händer med tiden? Jag blir rädd. Det känns som jag jobbar alla dagar i veckan, och det gör jag ju ifs också, och får inte sova ut en enda dag! Men i morgon är jag äntligen ledig. Sen jobbar jag alla dagar fram till den 9 Augusti i princip, utom någon enstaka dag. SEN BLIR DET KOS! Det är ett jävla tjat om det, vi vet det också! Men det är bara så svårt att låta bli. vad händer mer i mitt liv just nu? Mycket nya kompisar har jag fått, kör bil väldigt ofta, festar kanske lite för hårt om nätterna, jobbar jobbar jobbar, förbereder mig för Kos, hoppas på att få följa med till Skåne och träffa Bajsen kajsen en gång till och mycket tid går även till att tänka på killen som jag väljer att kalla Han. Drömmer mycket om känslan från förr. Vaknade inatt helt svettig och arg så jag slängde av mig kläderna och bestämde mig för att jag inte orkar drömma mer sånt. Nu är det slut på drömmandet, det kommer inte bli som förr hur mkt jag än önskar det. Nu är jag singel och jag trivs faktiskt mer och mer med det. Nu har jag suttit här alldeles för länge. Tänkt alldeles för tråkiga tankar. Ödslat alldeles för mycket av min viktiga Paulinatid. Nu är det dags att bege sig mot sängen för jag har sovit alldeles för lite för vad en normal människa bör de senaste veckorna.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Slutar du den 9 augusti? :) Det gör jag! Wohoo!

2009-07-27 @ 10:18:42
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0