2 dagar party i bilder

2009-07-26 @ 20:00:17Hej hej och jag vet att det varit dålig uppdatering från min sida. Det har varit mycket jobb på sistonen i ALVs Hell/ Våffelhuset! Men jag har överlevt än så länge. Mina senaste dagar har bestått av grädda, grädda våffla, sylt, grädde, grädde i håret. möglig sylt och en söt Marie och en lunchavlösare. Efter Våfflan har det varit fest. Jag slänger upp lite bilder, ni får tolka dem hur ni vill!! :)

Torsdag = ALV-fest!!


Grillfest i Törnrosdalen, allt började med regn och gula Pippi-ponchos


Men vi höll humöret uppe


Det var karaoke på Stora scene. Lunch Robin och Co. Koncentrerade på texten?


Andra kunde ju backstreet boys utantill och kunde showa lite för publiken


Alltid lika bra ALV-fest som avslutades med efterfest hos Johan. Där bjöds på fyllehundar, skvaller, bra och dålig musik, rökare och blickar, pussbiljetter och teamledare! Super som tyskarna säger! :)

Fredag = Harrys


Harrys och en killed Kenny stod på menyn, men jag blev bjuden på en tequila istället


Mucho dansande på dansgolvet!


Cicci hittade sin man där också! De tog en dans på tumanhand


random-kille, Paulina, Therese och Cicci!!

Det var bara en bråkdel av vad jag har gjort!! PUSS!!
//
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aah, DÄR ÄR HAN JU DEN LILLA (!) MANNEN! :D

2009-07-29 @ 10:18:18
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0