Var är min energi?

2009-07-02 @ 19:55:55

Jag tror att solen har tagit all min energi. Så det fina vädret beror kanske på en extra kick med energi, tagen från mig. Enligt rykten återstår endast en solig dag på i alla fall en vecka och imorgon ska det bli den varmaste dagen. Jag är grymt glad över att jag är ledig då. Bäst att passa på att steka lite på beachen då!

Det har varit grymt varmt att jobba idag. Jag tror att vi har svettats ut alla vätskor som går, samtidigt som vi fått i oss för lite vatten, känt oss yra och längtat efter att dagen skulle ta slut. Allra värst var nog när vi satt och rensade ogräs bredvid Linas kök, mellan stenplattor. Där var det kokhett! Folk tyckte till och med synd om oss när de gick förbi. Älskar människor som bryr sig om en och det är de som gör det roligare att jobba. Vad mycket bättre allt skulle bli om alla var trevliga mot varandra!

Igår när vi gick runt och plockade skräp vid Pippimiljön kommer en kvinna fram till oss och säger att vi är jätteduktiga och att vi håller parken riktigt ren och fin. Sånt blir man glad av att höra! Att ens jobb faktiskt uppskattas.

Stod en stund på parkeringen idag för att placera bilar. När man placerat en bil och ska ta dit en bil bredvid öppnar (oftast kvinnan i familjen) dörren för att ta ut barnen, trots att folk står och väntar på att få parkera och de ser det. Hur tänker folk egentligen? Jag själv blev lite frustrerad eftersom det inte flöt på på grund av det.



Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

enligt rykten ska du inte vara med linnea och therese och steka imorn?!

2009-07-02 @ 20:57:24
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

helt jävla klockren blogg hahaha

2009-07-03 @ 13:07:01
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0